Soms is het voor een specifiek onderwerp nodig een aparte structuurvisie op te stellen. Het kan gaan om de onderbouwing van locatiekeuze van een ontwikkeling, de inrichting van een bepaald gebied of visie op de ontwikkeling van een bepaald thema. De volgende deelstructuurvisies zijn vastgesteld:
Deel C is het onderdeel van de Interimstructuurvisie (2008) dat vanaf 1 januari 2011 van kracht blijft. Het is de onderbouwing voor locatiekeuze, nut en noodzaak van de ontwikkelingen zoals Logistiek Park Moerdijk (LPM) en Agro & Food Cluster West-Brabant(AFCWB). De tekst van deel C is als zelfstandig document te downloaden.
In 2015 heeft het provinciebestuur de keuze gemaakt om de Ruit niet aan te leggen. De nieuwe weg tussen Son en Breugel en Aarle-Rixtel langs het Wilhelminakanaal komt er dus niet. De opdracht om de verkeersveiligheid en bereikbaarheid van Zuid-Nederland te verbeteren, ligt wel nog steeds op tafel.
Door de forse verkeerstoename in de afgelopen decennia is de N69 overbelast geraakt met als gevolg meer sluipverkeer in woon- en buitengebieden. De provincie en haar partners maken van de mogelijkheid gebruik om tegelijk met de aanleg van een nieuwe weg ook de ruimtelijke kwaliteit van het landschap te versterken. Lees meer over grenscorridor N69.
Deelstructuurvisies
Deze website maakt gebruik van cookies om bezoekersstatistieken te meten en om voorkeuren van gebruikers te onthouden.