Gedeputeerde Staten van Noord-Brabant maken bekend dat zij in het kader van de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht (Wabo) de vergunning voor een project verlenen.

De aanvraag betreft het bouwen en in gebruik nemen van een aardappelbewaarloods binnen de inrichting.
De melding betreft het wijzigen van de opslaghoeveelheid (in tonnage) aan afvalproducten binnen de inrichting en het uitbreiden van de aardappelbewaarloods uitgevoerd aan de Patersweg 18 te Uden.

De beschikking, de melding en de bijbehorende stukken zijn vanaf 21 december 2016 tot en met 31 januari 2017 in te zien bij de gemeente Uden.
Voor locatie, tijdstippen en dagen waarop u de stukken kunt inzien verwijzen wij u naar de website van de gemeente. Ook is het mogelijk de stukken in te zien bij de Omgevingsdienst Brabant Noord (ODBN). U kunt daarvoor contact opnemen met mevrouw E. Reintjes.
Telefoonnummer (0485) 729 161.
Het besluit is digitaal op te vragen via e-mail info@odbn.nl of terug te vinden op de website van de Provincie Noord-Brabant www.brabant.nl/loket/verleende-vergunningen. De kennisgeving is te vinden op www.brabant.nl/loket/bekendmakingen.

Tegen deze beschikking kan door belanghebbenden tot en met 31 januari 2017 een bezwaarschrift worden ingediend. Dit bezwaarschrift moet naam en adres bevatten, duidelijk maken tegen welk besluit bezwaar wordt gemaakt, gemotiveerd worden, ondertekend zijn en voorzien zijn van een datum. Het bezwaarschrift moet worden gericht aan het college van Gedeputeerde Staten van Noord-Brabant, t.a.v. het secretariaat van de Hoor- en Adviescommissie voor de behandeling van bezwaar- en beroepschriften, Postbus 90151, 5200 MC 's-Hertogenbosch.
Het bezwaarschrift moet worden ondertekend en moet ten minste bevatten:
a. naam en adres van de indiener;
b. de dagtekening;
c. een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar is gericht;
d. de gronden van het bezwaar.
Wij verzoeken u tevens in de linkerbovenhoek van de envelop het woord 'bezwaarschrift' te vermelden. Het secretariaat van de Hoor- en Adviescommissie is bereikbaar onder nummer (073) 680 83 04, faxnummer (073) 680 76 16 en e-mailadres bezwaar@brabant.nl.
Bovenstaand besluit treedt in werking, ook al wordt een bezwaarschrift ingediend. Het is daarom mogelijk om gelijktijdig met of na het indienen van een bezwaarschrift een voorlopige voorziening te vragen bij de Voorzitter van de rechtbank Oost-Brabant te 's-Hertogenbosch, Postbus 90125,
5200 MA 's-Hertogenbosch. Een voorlopige voorziening is in feite het nemen van een tijdelijke maatregel, bijvoorbeeld het schorsen van een besluit, gedurende de tijd die nodig is om het bezwaar te behandelen. Voorwaarde om een dergelijke voorlopige voorziening te vragen is dat er sprake is van een spoedeisend belang. Voor het vragen van een voorlopige voorziening is griffierecht verschuldigd.

Indien spoed dit vereist, kan een voorlopige voorziening worden gevraagd. Dit verzoek moet worden gericht aan de voorzieningenrechter van de Rechtbank Oost-Brabant, sector Bestuursrecht, Postbus 70584, 5201 CZ 's Hertogenbosch.

Een verleende vergunning treedt in werking met ingang van de dag na haar bekendmaking.

Aan deze procedure is het kenmerk Z-11866 en Z-11863-81292 gekoppeld. U dient bij correspondentie dit kenmerk te vermelden.


's-Hertogenbosch, december 2016.


Geldig in de volgende locatie(s)

  • Uden