Dat was de pittige aftrap van de tweede BOF-inspiratiesessie van 2021. Deze keer nam Michel Scholte ons mee in de wereld van True Pricing. De deelnemers, waaronder ondernemers, ambtenaren, studenten en andere geïnteresseerden in True Pricing, werden welkom geheten door gedeputeerde Wil van Pinxteren.

Daarna was het woord aan Michel zelf. Geen verhaal van bovenaf bekeken, maar van onderop. Vanuit het perspectief van de ondernemer die Michel zelf is. In sneltreinvaart vertelde hij over hoe hij aan de slag ging met het idee van Echte Prijzen, hoe dat in het begin werd weggewuifd, maar hoe hij al snel concreet aan de slag ging voor 2 bedrijven: Tony’s Chocolonely en AkzoNobel. En zo liet zien dat het gewoon kan! Nieuwsgierig geworden? Bekijk de volledige sessie via YouTube.

Wil je meer weten over True Pricing? Je leest er alles over op trueprice.org.

Contact

Inspiratiesessie True Pricing met Michel Scholte

Reageer

Vul hier uw reactie in
Velden met een * zijn verplicht
  • Anti-spamvraag: 1+1=?

Reactiespelregels

  • uw reactie is openbaar en geplaatste reacties blijven maximaal 2 maanden zichtbaar;
  • wilt u antwoord stel dan een een vraag via ons contactformulier Icoon externe link;
  • reacties die kwetsend, onnodig grof of beledigend zijn worden verwijderd;
  • uw mailadres gebruiken we uitsluitend om u eventueel rechtstreeks te antwoorden;
  • reactie gever kan contact opnemenIcoon email link om reactie te laten verwijderen.