Gastvrij Brabant gepromoot

Doel van de campagne is om Brabant zowel als toeristische bestemming, plek om te wonen, te werken en te studeren te promoten. Brabanders spelen daarin een belangrijke rol, zij delen in een video hun favoriete plek in Brabant en vragen anderen hetzelfde te doen. Bloggers, Instagrammers en anderen met invloed op social media worden uitgenodigd om Brabant te bezoeken en daarvan online verslag te doen. De samenwerkende partijen willen met de campagne (inter)nationale bezoekers, studenten en expats naar Brabant trekken.

Grootschalige samenwerking

Bergen op Zoom, Breda, Eindhoven, Helmond, Heusden, ’s-Hertogenbosch, Tilburg, Beekse Bergen, Efteling, Van Gogh Brabant, Provincie Noord-Brabant en VisitBrabant werken samen grotere bekendheid van de highlights in Brabant. Zij richten zicht daarbij op België en dit Duitsland, dit jaar met de focus op Duitsland. Met Fontys Hogescholen en Breda University of Applied Sciences worden studentensteden gepromoot. In de campagne is daarbij ook veel aandacht voor culinair Brabant. De campagne duurt tot november 2019.

VisitBrabant

VisitBrabant is de marketingorganisatie van de Brabantse vrijetijdssector en wordt mede mogelijk gemaakt door de provincie Noord-Brabant. De netwerkorganisatie verbindt ondernemers, onderwijsinstellingen, maatschappelijke organisaties en overheden met als doel meer bezoekers naar Brabant te halen, die hier langer blijven  en meer besteden.

Contact

Gastvrij Brabant gepromoot

Zie ook

Links naar (1)

Open Links Sluit Links

Reageer

Vul hier uw reactie in
  • Anti-spamvraag: Laatste letter van het alfabet?

Reactiespelregels

  • wilt u antwoord stel dan een een vraag via ons contactformulier ;
  • velden voorzien van een * zijn verplicht;
  • reacties die kwetsend, onnodig grof of beledigend zijn worden verwijderd;
  • uw mailadres gebruiken we uitsluitend om u eventueel rechtstreeks te antwoorden;
  • reactie gever kan contact opnemen om reactie te laten verwijderen.